نحوه دریافت کد اقتصادی و سوالات متداول
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 7 خرداد 1398برچسب:, :: 14:17 :: نويسنده : شب آرا نور
کد اقتصادی شماره ای است که بنا به قانون وضع شده در سال ۱۳۷۳ برای اشخاص حقیقی  فرم های شرکت با مسئولیت محدود و حقوقی که به تولید کالا و خدمات اشتغال دارند تعیین شده است. به این صورت که اشخاص باید کد اقتصادی خود را روی فاکتورهای خرید و فروش ثبت کنند. از جمله دلایل درج کد اقتصادی  مقالات آموزشی ثبتی و حقوقی روی فاکتور خرید و فروش محاسبه سود به دست آمده در معاملات فرم های شرکت سهامی خاص است و بنا بر این با محاسبه دقیق سود های کسب شده مالیات ها نیز کمتر برآوردی و نظر خواهند بود قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و محاسبه آنها  بیشتر بر اساس اسناد و مدارک صحیح خواهد بود.

علاوه بر این به وسیله کد اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور ورود و خروج شریک قادر است دفاتر قانونی و فاکتور ها و صورت حساب های صادر شده را به راحتی بررسی کند.

اما کد کارگاهی شماره ای نقل و انتقال سهام شرکت است که کارفرمایان کارگاه ها از تاریخ تاسیس شرکت به مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا مراجعه به سازمان تامین اجتماعی جهت بیمه کارکنان خود نقل و انتقال برند و علامت تجاری این کد را دریافت کنند که بر طبق این کد اطلاعات کارگاه و کارکنان در تامین اجتماعی ثبت می گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: